روز شمار تولد فرزندم

اولین روز

1395/4/24 9:22
نویسنده : لیلارحیمی
166 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خدا

امروز 24 تیرماه سال 95 هست . دو روز پیش صبح حدود ساعت 9 بود رفتم آزمایشگاه و تست دادم . قرار شد ساعت 12 و نیم جواب بدن. یه حس خیلی قشنگی میگفت که هستی .حست میکردم. این 2 -3 ساعت مثل یکماه برام گذشت جواب رو بردم پیش خانم دکتر وقتی گفت مثبته نمیدونی چقدر خوشحال شدم . داشتم بال درمیاوردم .

الان از این حضورت چند نفر بیشتر خبر ندارن خاله زهرا عمه مهدیه من و بابا احمد . به داداش عرشیا هم چیزی نگفتم اگر بشه میخوام بذارم یک کم بزرگتر بشی روز تولدش یعنی 2 ماه دیگه سوپرایزش کنم .

مطمئنم اونم خیلی ذوق میکنه .

همیشه وقتی از آرزوهاش برام حرف میزنه میگه دوست دارم یه آبجی یا داداش داشته باشم . اصلا اصرارهای زیاد اون باعث شد ما تصمیم بگیریم تو رو به جمع کوچیک خودمون اضافه کنیم .

راستی دیروز هوس عدس پلو کردی که خاله زهرا زحمتش رو کشید

امروز صبح هم هوس کله پاچه کردی که بابا احمد زحمتش رو کشید 

خیلی دوستت دارم شکمو خیلی زیاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)