روز شمار تولد فرزندم

بدون عنوان

1395/9/28 12:11
نویسنده : لیلارحیمی
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی 

سلام دختر گلم 

اینبار واقعا مامانی رو ببخش 

الان یکماه و 8روز از آخرین پست من میگذره . خیلی درگیر بودم مامانی . کارم تو اداره و خونه زیاد بود . یه مدت هم کلا اینترنتم قطع بود . خلاصه که واقعا شرمنده گل روتم دخترم .

تو پست آخر گفتم بهت قراره برای خانوم خانوما بریم خرید . بلللله رفتیم یه عالمه وسایل خوشگل خریدیم .

دیشبم دوباره رفتیم خرید . از سری اول خریدمون یسری عکس دارم برات میذارم .

امیدوارم از خریدمون خوشت بیاد 

عکسای بیشتر از خریدای دیگمون هم میذارم بذار دارم کمدت رو میچینم وقتی تموم شد عکس میذارم برات.

آرشیدای عزیزم نمیدونی هنوز نیومده چه انرژی و نشاطی اومده تو خونمون . روزی نیست که حرفت تو خونه نباشه.

بابا احمد و داداش عرشیا همش سراغت رو میگیرن آخه اینروزا حسابی شیطون شدی و کلی دست و پا میزنی . 

همگی منتظر اومدنت هستیم . ایشالا به سلامتی به دنیا بیای عزیزم .بوسبوسبوس

من و بابا احمد یه دنیا عاشق هم بودیم و هستیم ولی با اومدن داداش عرشیا عشقمون 100 برابر شد با اومدن تو هم مطمئنا صدها برابر بیشتر همدیگرو دوست خواهیم داشت .

نمیدونی بابت خرید تک تک این لباسها هممون چقدر وسواس به خرج دادیم و بعد از خریدشون هم چقدر ذوق کردیم مخصوصا داداش عرشیا که تو رو توی تک تک لباسها تصور کرد .

پس مواظب خودت باش که یه دنیا عشق این بیرون منتظرته .محبتمحبتمحبت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)