روز شمار تولد فرزندم

بدون عنوان

1395/12/10 13:02
نویسنده : لیلارحیمی
122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز سه شنبه 10 اسفندماه هست و آرشیدای عزیزم کنار من مثل فرشته ها خوابیده . هفتم اسفند برای همیشه تو قلب من ثبت شد چون تو اینروز خدا زیباترین گلش رو بهم هدیه داد. بعد از 9 ماه انتظار و استرس بالاخره ساعت 12و40 دقیقه روز شنبه 7 اسفند95 آرشیدای عزیزم رو دیدم .

همونطور که فکر میکردم زیباترین دختریه که تا حالا دیدم . از همون لحظه اول که دیدمش گویا هزار ساله که میشناسمش .

توی این چند روز خیلی درد داشتم و نتونستم اینجا بیام و برای آرشیدای عزیزم بنویسم ولی الان مینویسم که خیلی خیلی دوست دارم کوچولوی نازنینم .

داداش عرشیا میگه هنوز باور نداره که تو پیش ما هستی و هر روز هزار برابر بیشتر از روز قبل دوست داریم .

حالا من و بابا احمد دوتا گل داریم که زیباترین و بهترینند.

عرشیا و آرشیدا دوستون داریم 

این دوتا عکس رو همین الان که کنار دستم خوابیدی ازت گرفتم 

چندتا عکس هم از بیمارستان دارم که برات میذارم 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)