روز شمار تولد فرزندم

هفته 21 بارداری

1395/8/9 13:07
نویسنده : لیلارحیمی
133 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر گلم 

سلام آرشیدا خانم

سلام بانوی زیبای آریایی

خبر خبر بالاخره من و بابا احمد تصمیم گرفتیم به انتخاب داداش عرشیا احترام بگذاریم و آرشیدا رو که اسمی برازنده دختر زیبامون هست رو انتخاب کنیم . امیدوارم که خوشت بیاد مامانیبوس

آرشیدا جان این روزها اصلا حالم خوب نیست . بعد از دوبار آزمایش خون متوجه شدم که به دیابت بارداری مبتلا شدم و خیلی خیلی نگرانم.

نگران سلامتی دختر کوچولوم هستم .

امیدوارم که این چند ماه باقیمانده به خیر و خوشی بگذره و شما به سلامت کامل به دنیا بیای و این استرس من هم از بین بره .

راستی چند روزیه که تکونها رو حس میکنم ولی تا میام بابایی و داداشی رو صدا کنم ببینن دیگه تکون نمیخوری . نکنه قایم موشک بازیت گرفته 

مامانی به خدای بزرگ میسپارمت که بزرگترین حافظ و نگهبانه .

من و بابا و داداش عرشیا بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم .

مراقب خودت باش 

میبوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)