روز شمار تولد فرزندم

بدون عنوان

1395/7/5 8:15
نویسنده : لیلارحیمی
117 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

واقعا بهت یه عذرخواهی بدهکارم . از آخرین پستم حدود یکماه میگذره و من شرمنده گل روت هستم که تو این مدت نتونستم چیزی برات بنویسم .غمگین

دلیلش خیلی چیزا میتونه باشه . یکیش اینکه یه مدت مسافرت بودیم و من وقت نداشتم .خطا

23 تا 26 شهریور خانوادگی بهمراه امیرعباس جان رفتیم مسافرت . اول همدان بعدش سنندج و کرمانشاه .خندونک

مسافرت خوبی بود ایشالا مسافرت بعدی شما هم تشریف دارید .چشمک

راستی من 28 ام شهریور رفتم دکتر . داداش عرشیا از خانم دکتر (علی محمدی) خواست تا بنویسه من برم سونوگرافی چون دوست داشت مطمئن بشه که شما دختری یا پسر . خانم دکتر هم وقتی اصرار داداشی رو دید نوشت . بغل

29ام همگی باهم رفتیم سونوگرافی . داداش عرشیا بامن اومد اتاق خانم دکتر و قرار شد فیلم بگیره ولی وقتی که اومد داخل اینقدر حول شده بود که یادش رفت . چون وقتی خانم دکتر صدای قلب شما گذاشت اولین باری بود که میشنید و کلی ذوق کرده بود .تشویق

وقتی هم که مشخص شد شما یه خانوم کوچولوی خوشگلی نمیدونی چقدر خوشحال شد .جشنبغلبوس

از مطب که بیرون اومدیم گفتیم بابا احمد رو اذیت کنیم و بگیم هنوز معلوم نیست . گیجولی وقتی دیدیم بابایی چقدر ناراحت شد متفکربهش گفتیم اونم کلی خوشحال شد خندونک. طوریکه من تا حالا ندیده بودم اینقدر ذوق کنه .محبت

از اونروز تا حالا هم کارمون شده اسم پیدا کردن برای خانم کوچولو . یه اسم زیبای زیبا عین خودت .

اسمای زیادی پیشنهاد دادیم مثلا داداشی میگه بذاریم آرشیدا که به اسم خودش بیاد سوال. بابا احمد میگه عسل رو دوست داره تعجب. و من هم لیدا رو میپسندم که به لیلا بیاد راضی

آرزوی سلامت میکنم برات مامانیفرشته

چشم به راه دیدنت هستیم متنظر

دوست داریم همگیمحبتمحبتمحبتبوسبوسبوس

خدانگهدارت باشه عزیزم بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)