روز شمار تولد فرزندم

بدون عنوان

1395/7/5 22:02
نویسنده : لیلارحیمی
115 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آبجی کوچولوی من برات آرزو سلامتی میکنم عزیزم  من معذرت میخوام که خیلی وقت بوده چیزی برات ننوشتم و شرمنده ام  غمگینغمگینغمگین

دوست دارم هر چی زودتر به دنیا بیای و من روی گلت رو ببینم وقتی فهمیدم شما یک دختری خیلی خوشحال شدم داداش عرشیا خیلی دوستت

داره اصلا مگه میشه داداشی تو دنیا باشه و خواهرشو دوست نداشته باشهمحبتمحبتمحبت من که شمارو خیلی دوست دارم

بدبوبدبومن هنوز نمیدونم که اسم شما خانم کوچولو چی میشه من گفتم آرشیدا که به اسم من بیاد مامانی گفت لیدا وبابایی گفت عسل 

اگه میشه شما به من بگو که کدوم رو دوست داری؟؟؟ تا من به مامانی و بابایی بگم اسمتو انتخاب کنیم گیج

اهان داشت یادم میرفت من یه عالمه شعبده بازی یاد گرفتم و تا اون موقع بیشتر یاد میگیرم و بهت نشون میدم منم فردا مدرسه دارم برم بخوابم 

برات آرزوی سلامت میکنمبوسبوس

پسندها (1)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)